Požiadavky na eshop systém

Čo by mal vedieť ponúknuť moderný eshop systém

Ako má fungovať internetový obchod a čo všetko by ste mali očakávať od moderného eshop systému? 

1. Responzívny webdizajn

Obsah webu a eshopu sa automaticky prispôsobí šírke displeja zariadenia, na ktorom je prehliadaný. Podstatou je, aby jednotlivé navigačné i obsahové prvky boli dostatočne viditeľné a jednoduché na ovládanie.

2. Prehľadná navigácia eshopu

K dispozícii máte viacero možností, ako svojim zákazníkom uľahčiť nakupovanie v internetovom obchode. Od drobkovej navigácie cez Rázcestníky, menu až po bannery a logickú štruktúru menu.

3. Nákupný košík pre eshop

Nákupný košík umožňuje objednať produkt online aj bez potreby registrácie. Prečítajte si viac informácií o tom, ako funguje nákupný košík v eshope od BiznisWebu

4. Viaceré platobné brány, možnosti dopravy

Veľmi populárnou je napr. GoPayComGate,PayU, ktoré v sebe spájajú viaceré platobné možnosti. Medzi najrýchlejšie platobné brány zasa patrí napr. Besteron. Čo sa týka možností dopravy, ideálne je priame napojenie eshopu na dopravcu, vďaka ktorému expedujete oveľa rýchlejšie a efektívnejšie.

5.) E-shop aj pre zahraničné trhy, viacjazyčný e-shop

V BiznisWeb.sk si v jednej administrácii e-shopu a za jeden poplatok aktualizujete všetky jazykové mutácie eshopu, pohromade máte všetky objednávky, faktúry, či sklad. Samozrejmosťou v dnešnej dobe by malo byť overenie čísla DPH v objednávkovom formulári, alebo fakturácia bez DPH, kde to zákon vyžaduje, rovnako aj nastavenie fakturujúcej pobočky pre zahraničný e-shop.

6. Napojenia eshopu na porovnávače tovaru a sklad dodávateľa

Pre nový začínajúci eshop môže byť práve takéto prepojenie kľúčovým zdrojom príjmov a ušetrí niekoľko človekohodín týždenne. Veľmi obľúbené je napr. prepojenie eshopu na porovnávač Heureka.

7. Základné piliere internetovej reklamy pre eshop

Medzi 2 najstabilnejšie patrí SEO a PPC, ktoré sú najefektívnejšími zdrojmi návštevnosti. Myslite na to pri príprave marketingovej stratégie. Admin eshop systému by mal podporovať SEO optimalizáciu pre vyhľadávače naprieč celým administračným rozhraním eshopu a ideálne je, ak je aj automatizované.

Za zváženie stojí aj založenie profilov na sociálnych sieťach a podpora povedomia o značke ( branding) v kombinácii s podporou opakovaných nákupov v eshope. Viac čítajte v Eshopy a reklama