Požiadavky na eshop systém

Čo by mal vedieť ponúknuť moderný eshop systém

Ako má fungovať internetový obchod a čo všetko by ste mali očakávať od moderného eshop systému? 

1. Responzívny webdizajn

Obsah webu a eshopu sa automaticky prispôsobí šírke displeja zariadenia, na ktorom je prehliadaný. Podstatou je, aby jednotlivé navigačné i obsahové prvky boli dostatočne viditeľné a jednoduché na ovládanie.

2. Prehľadná navigácia eshopu

K dispozícii máte viacero možností, ako svojim zákazníkom uľahčiť nakupovanie v internetovom obchode. Od drobkovej navigácie cez Rázcestníky, menu až po bannery a logickú štruktúru menu.

3. Nákupný košík pre eshop

Nákupný košík umožňuje objednať produkt online aj bez potreby registrácie. Prečítajte si viac informácií o tom, ako funguje nákupný košík v eshope od BiznisWebu

4. Viaceré platobné brány, možnosti dopravy

Veľmi populárnou je napr. GoPayComGate,PayU, ktoré v sebe spájajú viaceré platobné možnosti. Medzi najrýchlejšie platobné brány zasa patrí napr. Besteron. Čo sa týka možností dopravy, ideálne je priame napojenie eshopu na dopravcu, vďaka ktorému expedujete oveľa rýchlejšie a efektívnejšie.

5. E-shop aj pre zahraničné trhy, viacjazyčný e-shop

V BiznisWeb.sk si v jednej administrácii e-shopu a za jeden poplatok aktualizujete všetky jazykové mutácie eshopu, pohromade máte všetky objednávky, faktúry, či sklad. Samozrejmosťou v dnešnej dobe by malo byť overenie čísla DPH v objednávkovom formulári, alebo fakturácia bez DPH, kde to zákon vyžaduje, rovnako aj nastavenie fakturujúcej pobočky pre zahraničný e-shop.

6. Napojenia eshopu na porovnávače tovaru a sklad dodávateľa

Pre nový začínajúci eshop môže byť práve takéto prepojenie na porovnávače kľúčovým zdrojom príjmov a ušetrí niekoľko človekohodín týždenne. Veľmi obľúbené je napr. prepojenie eshopu na porovnávač Heureka.

7. Umiestnenie eshopu na cloudovej infraštruktúre, s vysokou garanciou dostupnosti

Cloud webhosting je must-have pre každý e-shop, ktorý to myslí do budúcna vážne. Okrem štatistík a monitoringu 24/7 je v eshop systéme na cloude zabezpečené zvládnutie vysokého vyťaženia a pridávanie výkonu v prípade potreby.

Opýtajte sa vášho dodávateľa e-shop systému, aká je garancia dostupnosti jeho serverov. V BiznisWebe ponúkame SLA garanciu dostupnosti serverov 99,9% pre balíček Premium.

8. Základné piliere internetovej reklamy pre eshop

Medzi najstabilnejšie patrí SEO pre eshop a PPC, ktoré sú najefektívnejšími zdrojmi návštevnosti. Myslite na to pri príprave marketingovej stratégie. Admin eshop systému by mal podporovať SEO optimalizáciu pre vyhľadávače naprieč celým administračným rozhraním eshopu a ideálne je, ak je aj automatizované.

Za zváženie stojí aj založenie profilov pre e-shop na sociálnych sieťach a podpora povedomia o značke ( branding) v kombinácii s podporou opakovaných nákupov v eshope. Viac čítajte v Eshopy a reklama.

 

 



Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Naša webová stránka ukladá údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača) na identifikáciu vašej relácie a dosiahnutie základnej funkčnosti platformy, zážitku z prehliadania a zabezpečenia.
Môžeme ukladať údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača), aby sme mohli poskytovať doplnkové funkcie, ktoré zlepšujú váš zážitok z prehliadania, ukladať niektoré z vašich preferencií bez toho, aby ste mali používateľský účet alebo bez prihlásenia, používať skripty a/alebo zdroje tretích strán, widgety atď.
Používanie analytických nástrojov nám umožňuje lepšie porozumieť potrebám našich návštevníkov a tomu, ako používajú našu stránku. Môžeme použiť nástroje prvej alebo tretej strany na sledovanie alebo zaznamenávanie vášho prehliadania našej webovej stránky, na analýzu nástrojov alebo komponentov, s ktorými ste interagovali alebo ste ich používali, zaznamenávanie udalostí konverzií a podobne.
Môžeme používať súbory cookie a nástroje tretích strán na zlepšenie ponuky produktov a/alebo služieb našej alebo našich partnerov, jej relevantnosti pre vás na základe produktov alebo stránok, ktoré ste navštívili na tejto webovej stránke alebo na iných webových stránkach.