Top funkcie eshopu
Aké funkcie by mal mať prosperujúci a moderný e-shop?
1. Responzívny webdizajn
Obsah webu a eshopu sa automaticky prispôsobí šírke displeja zariadenia, na ktorom je prehliadaný. Podstatou je, aby jednotlivé navigačné i obsahové prvky boli dostatočne viditeľné a jednoduché na ovládanie.
2. Prehľadná navigácia eshopu
K dispozícii máte viacero možností, ako svojim zákazníkom uľahčiť nakupovanie v internetovom obchode. Od drobkovej navigácie cez Rázcestníky, menu až po bannery a logickú štruktúru menu.
3. Nákupný košík pre eshop
Nákupný košík umožňuje objednať produkt online aj bez potreby registrácie. Prečítajte si viac informácií o tom, ako funguje nákupný košík v eshope od BiznisWebu.
4. Viaceré platobné brány a možnosti dopravy
Veľmi populárnou je napr. GoPay, ktorá v sebe spája viaceré platobné možnosti. Medzi najrýchlejšie platobné brány zasa patrí napr. Besteron. Čo sa týka možností dopravy, ideálne je priame napojenie eshopu na dopravcu, vďaka ktorému expedujete oveľa rýchlejšie a efektívnejšie.
5. Napojenia eshopu na porovnávače tovaru a sklad dodávateľa
Pre nový začínajúci eshop môže byť práve takéto prepojenie kľúčovým zdrojom príjmov a ušetrí niekoľko človekohodín týždenne. Veľmi obľúbené je napr. prepojenie eshopu na porovnávač Heureka.
6. Základné piliere internetovej reklamy pre eshop
Medzi 2 najstabilnejšie patrí SEO a PPC, ktoré sú najefektívnejšími zdrojmi návštevnosti. Myslite na to pri príprave marketingovej stratégie. Admin eshopu by mal podporovať SEO optimalizáciu pre vyhľadávače naprieč celým administračným rozhraním eshopu a ideálne je, ak je aj automatizované.
Za zváženie stojí aj založenie profilov na sociálnych sieťach a podpora povedomia o značke ( branding) v kombinácii s podporou opakovaných nákupov v eshope. Viac čítajte v Eshopy a reklama